زندگی باید کرد...
 
 
 

زندگی باید کرد...
ارسال شده در چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, - 23:12

 

روزگارا تو اگر سخت به من میگیری

                                            باخبر باش که پژمردن من آسان نیست

گرچه دلگیر تر از دیروزم

                                              گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند

لیک باور دارم دل خوشی ها کم نیست

                                             زندگی باید کرد.........



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت2:13---5 تير 1392
♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥

♥♥


hamisheh moafagh bashi


alireza
ساعت12:24---19 خرداد 1392
عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم

دلم با آتش دیگران سوخت

برایم کافی است

من اسمه عشقما زندگیم صدا میزنم...


دلتنگ
ساعت21:59---17 خرداد 1392
دقيقا منظورم همين بود...قصه عشقت چيه؟غصه ت چيه؟

دلتنگ
ساعت18:21---17 خرداد 1392
سلام...خوش حال شدم اومدي...لطفا مطالبمو بخون...
و ميشه بيشتر باهم اشنا شيم؟


فرهاد
ساعت15:09---16 خرداد 1392
سلام فاطیما ممنونم ک بهم سرزدی منم بهت سرزدم وبلاگ بسیارزیبایی داری.من هرروز بهت سرمیزنم توهم سربزن بهم منتظرم ودوست دارم باهم دوست بشیم.منتظر نظرت هستم فعلا بالاترین عشق
مرسی از اینکه اومدی منم اومدم ولی موقعی که میخواستم نظر بزارم میگفت کد امنیتی اشتباه است ولی اشتباه نبود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده fatima